הכנות לטיפול הסרת שיער 4MP

טיפול הסרת שיער 4MP אינו מצריך הכנות מיוחדות כלשהן, ולמרות זאת, בטרם מחליטים לעבור טיפול הסרת שיער במכשיר 4MP כדאי לקבוע פגישת יעוץ (בחינם) במכון להסרת שיער, שם יאבחן המטפל את מידת התאמת המטופל לטיפול, יקבע את אופן הטיפול ויערוך תיאום ציפיות עם המטופל.

מערכת הקירור המובנית בתוך המכשיר (הידועה גם בשם "ידית הקרח") מגנה על העור מהחום שמפיק המכשיר ומפחיתה משמעותית סיכון לכאב או כוויות. מערכת זו מונעת את הצורך בשימוש בקרמים או משחות מיוחדות לפני או במהלך הטיפול ומבטיחה טיפול מהיר ורצוף ללא הפסקות קירור.

באמצעות מערכת הקירור האינטגרלית, המגנה על העור מפני כוויות, פגמנטציה ועוד, יכול המטופל לשוב לשגרת יומו ללא דיחוי וללא צורך בטיפול מיוחד או שמירה על כללי זהירות מיוחדים כמו חשיפה לשמש.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!