הכנות לטיפול הסרת שיער SHR

רגע לפני שאתם מעיינים בהמלצות ובהנחיות לקראת הטיפול בשיטת SHR להסרת שיער, חשוב שתזכרו שאין זה מומלץ להתחיל את הטיפול בטרם ערכתם פגישת ייעוץ עם המטפל, אשר יוכל להתאים עבורכם את הטיפול המיטבי.

הנחיות לקראת הטיפול

  • כחודש לפני התחלת הטיפול יש להפסיק כל פעילות של מריטת שיער בשעווה, פינצטה או מכשיר ביתי להסרת שיער.
  • במהלך כל החודש שלפני התחלת הטיפול כדאי להימנע מחשיפה מוגברת לשמש של האזורים שבהם אתם הולכים לטפל. בניגוד לטיפול הסרת שיער בלייזר, כאן השיזוף מותר, אך אם לא תחשפו לשמש בזהירות, העור עלול להיצרב ואז לא תוכלו לעבור טיפול.
  • יום או יומיים לפני הטיפול יש לגלח את השיער באזור המועמד לטיפול. שימו לב שגילוח ביום הטיפול עצמו מומלץ פחות, כיוון שהוא גורם לפתיחת הנקבוביות ומגביר את רגישותו של העור.
  • בימים שלפני ואחרי המחזור – וכמובן שבזמן המחזור עצמו – קיימת רגישות גבוהה יותר לכאב, ומומלץ מאוד לא לקבוע טיפול להסרת שיער בתקופה זו.
  • ביום הקודם לטיפול, כמו גם ביום הטיפול עצמו, מומלץ להימנע ממריחת קרמים שונים על האזור המיועד לטיפול, כולל דאודורנט.

טיפ קטן: אם אתם רוצים להכין את העור בצורה מושלמת, שהיא גם מפנקת בו זמנית, השתדלו לרחוץ בסבון פילינג (גרגירים) את האזורים המיועדים לטיפול הסרת שיער כשבועיים לפני הטיפול עצמו. הרחיצה באמצעות פילינג לא רק תקלף את שכבות העור המתות, אלא גם תעניק לעורכם מראה רענן יותר.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!