התאמה להסרת שיער IPL

הסרת שיער בטכנולוגיית IPL לא מתאימה לכל אחד. לפניכם קווים כלליים באשר למועמדים שיכולים להמצא מתאימים לטיפול, וכאלה שצריכים להמנע ממנו.

בכל מקרה, חשוב להוועץ עם מומחים במכון בו בחרתם לבצע את הטיפול או עם הקוסמטיקאית המטפלת בכם. אלה ידעו לאבחן אתכם במדוייק ולבצע בדיקת התאמה לטיפול מסוג זה.

מי מתאים?

באופן כללי, ככל שהשערה כהה ועבה יותר, כך גדל הסיכוי להצלחת טיפול הסרת שיער בשיטת IPL. יחד עם זאת, השימוש באורכי גל שונים הופך את השיטה למתאימה למגוון רחב יותר של צבעי עור ושיער בהשוואה לטיפולי הלייזר.

מי לא מתאים?

הסרת שיער ב-IPL, כמו הסרת שיער באינפרא אדום, עשויה להיות בעייתית עבור הסובלים מבעיות הורמונליות. מאותה הסיבה, היא אינה מומלצת לנשים בהריון, אז הופך העור לרגיש יותר לפיגמנטציה.

מי שנוטלים תרופות, ובעיקר כאלה הידועות בהשפעתן על העור (כמו רקוטן למשל), כמו גם אלה הסובלים ממחלות עור כרוניות או זיהומיות, צריכים להוועץ עם רופא לפני התחלת טיפול באמצעות IPL.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!