סיכונים בהסרת שיער IPL

הסרת שיער בשיטת IPL, לעומת שיטות אחרות, נחשבת לשיטה בטוחה אשר הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכים בה מעטים יחסית. לראייה, שימוש במכשיר IPL אינו מצריך מעורבות של רופא, כפי שנדרש בטיפולי הסרת שיער בלייזר, מפני שמכשירי ה-IPL אינם מגיעים לעוצמת מכשירי הלייזר. למרות זאת, לפני שמתחילים בטיפול, חשוב מאוד לוודא כי מי שמבצע אותו עבר הכשרה על המכשיר ויודע לתפעלו.

הסיכונים האפשריים כתוצאה מהטיפול

מאחר ומדובר בטכנולוגיה הפועלת על אנרגיית אור וחימום שורש השערה עד להמתתו, תפעול לא נכון של מכשיר ה-IPL עלול להביא לחימום יתר של העור ולגרום לנזקים בלתי רצויים, וביניהם:

  • אדמומיות בעור.
  • כוויות – במקרים קשים.
  • זיהום בעור – נדיר יחסית.

כיצד ניתן להקטין את הסיכונים?

  • מומלץ לוודא כי המטפל עבר הסמכה על המכשיר ויש לו ניסיון בו.
  • המנעות מחשיפה לשמש כשבועיים לפני הטיפול וישירות לאחריו יסייעו למזער סיכונים ככוויות ואדמומיות, שכן בתקופת הטיפול העור הופך לרגיש יותר מבדרך כלל.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!