הצהרת נגישות

אנו בהסרת שיער רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ובמתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות והגולשים, ולשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט של החברה.
מטרת ההנגשה הינה לשפר את האתר כך שיהיה זמין, נוח וידידותי לשימוש עבור אנשים עם מוגבלויות תנועה בידיים או בראייה, לבעלי לקויות קוגניטיביות ולאנשים המתקשים בהפעלת המחשב והאינטרנט, ולאפשר לכולם לגלוש בנוחות ובמהירות וליהנות מהתכנים ומהשירותים שפותחו במיוחד עבור הלקוחות והגולשים.

תו אתר נגיש ורמת הנגישות
האתר נבדק ע"י חברת דיגימה ונמצא כי הוא עומד בהנחיות הנגישות Web Content Accessibility Guidelines 2 ברמה AA.

אמצעי הנגישות באתר
תקינה – האתר נתמך ע"י דפדפנים תקניים.
תוכן האתר – התכנים באתר נכתבו בצורה פשוטה, ברורה ונהירה. האתר מחולק לשלושה עולמות תוכן (ניווט, תוכן ראשי וסרגל צד), כאשר כל עולם כולל קטגוריות וכלים שונים לאיתור מהיר של מידע.
עיצוב האתר – האתר עוצב תוך מודעות והתאמה לגולשים ולקוחות עם לקויות ראייה.
מבנה האתר – מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטים הבנויים באמצעות רשימות המאפשרים התמצאות קלה, פשוטה ומהירה באתר.
הגדלת התצוגה באתר – גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע"י לחיצה על תו התקן הממוקם בצד שמאל של האתר. בתפריט הנפתח תמצאו את האפשרות להגדיל או להקטין את הטקסט באתר כמו גם כלים נוספים.
הפעלת האתר באמצעות מקלדת – גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.
תפריט נגישות הכולל שלושה קישורים:
"עבור לתוכן העמוד" או ל"תפריט ראשי" – דילוג על התפריטים והגעה ישירה לתוכן העמוד הנוכחי.
"צור קשר" – קישור ישיר לטופס יצירת קשר.
"מפת אתר" – קישור לעמוד מפת האתר המכיל קישורים לכל העמודים באתר.
תפריט כללי עליון – תפריט ראשי המוביל לכל העמודים באתר.
כל האזורים בעמודי האתר מוגדרים באמצעות כותרות – כותרות ברמה ראשונה (heading level 1) הן הכותרות הראשיות של העמוד. הכותרות המשניות הן ברמה שנייה, שלישית ורביעית. כותרות ברמה רביעית (heading level 5) משמשות ככותרות לתפריטי ניווט באתר.
אנו נמשיך לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר מתוך ראייה של שיוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכל. אם בכל זאת נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר.