סיכונים בהסרת שיער 4MP

שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, הופך את טיפולי הסרת השיער במכשיר 4MPלנטולי סיכונים וכאבים כמעט לחלוטין. למעשה, הסיכונים האפשריים כתוצאה מטיפול בשיטה זו נמוכים מהסיכונים האפשריים בהסרת שיער בלייזר, אינפרא אדום אפילציה ועוד.

סיכונים ותופעות לוואי אפשריות

הסרת שיער 4MP היא אחת השיטות החדשות ביותר וגם הבטוחות ביותר להסרת שיער כיום, כאשר הסיכונים ותופעות הלוואי האפשריים, העולים כתוצאה מהשימוש במכשיר, הם מינימליים. יתכן ותופיע אדמומיות בעור במהלך או לאחר הטיפול, אך זו חולפת, על פי רוב, תוך 24 שעות. במידה ואתם מרגישים צורך, תוכלו להשתמש בקרמים כמו אלווורה להרגיע את העור לאחר הטיפול.

יחד עם זאת, כמו בשאר השיטות להסרת שיער הפועלות על אנרגיית חום, קיימת סכנה מחימום יתר של העור והווצרות כוויות אשר, במקרה הטוב, חולפות כעבור זמן קצר, ובמקרים נדירים יותר, מזדהמות ויוצרות סיבוכים נוספים.

כיצד ניתן להקטין את הסיכונים?

מכשיר ה- 4MP כולל מערכת קירור אינטגרלית, שתפקידה לקרר ולהרגיע את העור במהלך הטיפול. מערכת זו מסייעת במניעת כוויות והיא עושה זאת מבלי לפגוע באיכות הטיפול. יתרה מכך, ביצוע בדיקת התאמה של המטופל למכשיר לפני התחלת הטיפול ווידוא עם המכון בו מתבצע הטיפול כי המטפל אכן עבר הכשרה ייעודית על המכשיר והוא בעל ניסיון רב, יעזרו למזער סיכונים לא הכרחיים.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!