שירותי הסרת שיער

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ והצעות אטרקטיביות!

הסרת שיער מחירים

שוק הסרת השיער בישראל ובעולם הוא גדול ומצליח, ולא בלי סיבה: כולנו רוצים להיות חלקים ויפים. לכן, קל ללכת לאיבוד בין המכונים השונים והטכניקות המגוונות. כיצד עורכים השוואת מחירים ולאילו מחירים ניתן לצפות? אספנו עבורכם את כל המחירים לכל השיטות, על מנת שתוכלו להשוות בקלות, ולהחליט על השיטה המתאימה לכם.

כמה עולה להסיר שיער?

מחירי הסרת שיער, משתנים לא רק בין שיטה לשיטה, אלא גם בין המכונים השונים. הסרת שיער בשעוות סוכר אולי זולה יותר מלייזר, אך ההשקעה בלייזר היא לטווח ארוך, בעוד שבשאר השיטות, אין ברירה אלא לתחזק את הגוף כל מספר ימים או שבועות, למשך כל החיים. לכן, חשוב לקחת בחשבון לא רק את המחיר הכללי, אלא את התוצאה הסופית שתקבלו, דרך שיטת הסרת השיער שתבחרו. לדוגמא, בעוד שהסרת שיער בשעווה ברגליים תעלה לכם כמאה שקלים, בלייזר הסיפור אמנם יוצא כמה אלפי שקלים, אך התוצאות הן לטווח ארוך במיוחד – יעברו שנים רבות עד שתאלצו להסיר שיער מהרגליים, אם בכלל, ועובדה זו גורמת לאנשים רבים לבחור בלייזר, במקום בשיטות הזמניות האחרות.

מחירון הסרת שיער

להלן דוגמאות למחירי הטיפולים השונים:

שיטת הטיפולטווח מחירים
הסרת שיער בלייזר700 – 15,000 ₪
הסרת שיער בהבזקי אור (אינפרא, IPL, 4MP)500 – 13,000 ₪
הסרת שיער SHR500 – 13,500 ₪
הסרת שיער באפילציה50 – 100 ₪ לרבע שעת טיפול.
שעווה13 ₪ למיכל שעווה קרה 500 גר'. 300 ₪ לטיפול שעווה אצל קוסמטיקאית.
גילוח8 ₪ לסכין חד פעמית. 1900 ₪ למכונת גילוח.
משחות/קרמים להסרת שיער18 – 190 ₪
הסרת שיער בחוט3 ₪ לחוט. 119 ₪ למכונת מריטה.

השוואת מחירים של הסרת שיער

טווח המחירים של טיפולי הסרת השיער השונים הוא רחב ומשתנה, לא רק בהתאם לשיטה או מספר הטיפולים, אלא גם בין מכון למכון. רבים מהמכונים מקיימים מבצעים שונים על הסרת שיער משני איברים או יותר, לכן מומלץ לערוך סקר שוק מעמיק, לפני קבלת ההחלטה באיזה מכון לבחור, ובכך לחסוך מאות ואלפי שקלים.

על מנת לבחור בשיטה שמתאימה לכם, בחנו את היתרונות ואת החסרונות והשוו מחירים. המחירים משתנים בין מכון למכון, גם אם מדובר בהסרת שיער בשעווה או בלייזר. מכיוון שבלייזר המחירים הם גם גבוהים יותר, הבדלי המחירים עלולים להיות עצומים. לכן, חשוב לבדוק מכונים שונים, על פי מספר קריטריונים הכוללים גם, בדיקת איכות המכשור או המוצרים, מקצועיות הצוות וכמובן – המחיר.

רוצים לבצע השוואת מחירים חכמה ומהירה עוד היום?

השאירו פרטים בטופס מעלה וקבלו ייעוץ חינם והצעות מחיר ללא התחייבות!

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!