תופעות לוואי לאחר הסרת שיער IPL

ישנם אנשים שעלולים לסבול מתופעות לוואי שונות כתוצאה מטיפול IPL להסרת שיער, וישנם כאלה שלא יחוו אותן כלל. מרבית התופעות חולפות מעצמן, ורק הנדירות שבהן מחייבות טיפול רפואי. קראו כאן על התופעות האפשריות והדרכים לטיפול בהן.

תופעות לוואי כתוצאה מהטיפול

  • אדמומיות.
  • נפיחות בעור.
  • כאב קל בתגובה לטיפול.
  • פיגמנטציה או שינויי בגוון של העור באזור המטופל (התבהרות או התכהות). תופעת לוואי זו שכיחה יותר בקרב בעלי עור כהה.

שלוש התופעות הראשונות, למעט פיגמנטציה ושינוי בגוון העור, חולפות מעצמן בדרך כלל תוך שעות עד ימים בודדים לאחר הטיפול. במידה ואינן חולפות (נדיר), מומלץ להתייעץ עם רופא לגבי המשך טיפול.

טיפול בתופעות הלוואי

  • תופעות לוואי, כנפיחות או כאב, ניתן למזער באמצעות שימוש בג'ל מיוחד, אותו מורחים לפני שעוברים עם ידית מכשיר ה-IPL על העור החשוף. הג'ל מסייע בקירור והרגעת העור. גם שימוש בקרמים או אלווורה לאחר הטיפול יכולים לסייע להקל על תופעות לוואי אלה.
  • בנוגע לפיגמנטציה, ראשית, ניתן וכדאי לערוך בדיקת התאמה למכשיר ה-IPL לפני שמתחילים בטיפולי הסרת השיער, על מנת לבחון שהוא אכן מתאים לעור שלנו. בנוסף, רצוי להמנע משיזוף בסמוך למועד הטיפול (מומלץ להמנע מחשיפה לשמש כבר כשבועיים לפני הטיפול) ומיד לאחריו.

ככלל, לפני שאתם מתחילים עם טיפול הסרת שיער ב-IPL, ודאו כי המכון בו בחרתם עורך בדיקת התאמה לטיפול ורגישות למכשיר. ייתכן וטיפול זה אינו האידיאלי עבור סוג העור שלכם. במקרה זה, תוכלו לבחור ממגוון אופציות אחרות הקיימות בשוק.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!