סיכונים בהסרת שיער SHR

מכשירי SHR מתקדמים מצוידים גם באמצעי קירור תרמו-אלקטרי, המגנים על העור ומונעים כאבים, כוויות ותופעות לוואי. יחד עם זאת, כל טיפול קוסמטי בשילוב מכונות, עלול להיות כרוך בסיכונים, וחשוב מאוד להיות מודעים אליהם בטרם מחליטים לעבור הטיפול.

הסיכונים האפשריים כתוצאה מהטיפול

  • כוויות – טיפול במכשיר SHR עשוי לגרום לכוויות באיזור המטופל. הסיכוי לכוויה עולה כאשר מדובר בבעלי עור רגיש במיוחד, כמו גם כאשר המטפלים אינם מיומנים בשימוש במכשיר. במקרה של כוויה יש ליידע את המטפל באופן מיידי ולפנות לרופא עור בהקדם האפשרי.
  • צלקות – שימוש לא נכון במכשיר על ידי המטפל עלול לגרום לצלקת. בהגדרת שימוש לא נכון ניתן לכלול עוצמת קרן חזקה מדי או חזרה על אותה נקודת עור במשך פרק זמן ארוך מדי.

כיצד ניתן להקטין את הסיכונים?

  • בחירה במטפל מוסמך – הקפידו לבחור מטפל מוסמך בעל הכשרה רפואית רלוונטית.
  • פגישת ייעוץ – לפני התחלת טיפול אצל מטפל מוסמך יש לקבוע פגישת ייעוץ, במהלכה תקבלו הסבר מפורט על התהליך ועל מידת התאמתכם לטיפול. מרפאה או מטפל אשר יסכימו לקבל אתכם לטיפול ללא בדיקה מקדימה צריכים לעורר חשד, ומומלץ מאוד להימנע מקבלת טיפול אצלם.
  • אישורי FDA למכשיר ה-SHR – חשוב לברר אצל המטפל או בקליניקה באיזה מכשיר הם עושים שימוש ולוודא שיש לו אישור רשמי של ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקני.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!