הכנות לטיפול הסרת שיער IPL

קיימות מספר דרכים לייעל את הטיפול ב-IPL ולהמנע מסיכונים מיותרים על ידי הכנה מוקדמת. קראו כאן על הצעדים אותם מומלץ לבצע, או לחילופין להמנע מהם, לפני הסרת שיער בשיטת IPL.

הנחיות לקראת הטיפול

  • המנעות מחשיפה לשמש – חשיפה לאור השמש בתקופת הטיפול, עשויה לגרום לכוויות ופיגמנטציה שכן האזור המטופל הופך לרגיש מאד. מומלץ כבר כשבועיים לפני הטיפול להפסיק לחשוף את האזור המיועד להסרת שיער לשמש. ייתכן כי שיקול זה יגרום לחלק מהמטופלים לבחור להתחיל את הטיפול דווקא לקראת החורף.
  • גילוח – ישנם אזורים בגוף אותם מומלץ לגלח לפני הטיפול. השיער, במיוחד אם הוא כהה ועבה, קולט חלק מקרן האור והדבר עשוי להשפיע באופן ישיר על הצלחת הטיפול. האזורים אותם מומלץ לגלח לפני הטיפול הם: רגליים, בית שחי ומפשעה. אזורים אחרים (כגון: בטן, חזה, פנים) אין צורך לגלח.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!